20 september 2010

Att läsa bloggar

Jag famlar. Är ingen van bloggläsare och inser att det kräver tid att läsa igenom inläggen. Jag läser och kommer till länkar. Givetvis klickar jag på dem och förs vidare till något annat intressant... Den första bloggen jag gick in på var Skolväskan. Där fanns länken till "skolväskan", en länksamling, som Ystads kommun har som startsida för skolan. Gissa vem som satt två timmar och letade bland alla länkar? Otroligt kul att hitta många bra sidor som man kan delge sina arbetskamrater...

Nu ska jag läsa en annan blogg och försöka undvika länkklickningar...jag tror inte jag kommer att lyckas.

/Marcus

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tjusig bild med rörliga fiskar. Måste få veta hur man fixar det.

    Jag fastnade också i en massa länkar. Det tar liksom aldrig slut om man börjar läsa dem? Hur ska man tänka här?

    Vi ses i morgon! Jonas

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tjusig bild med rörliga fiskar. Det måste jag också lära mig hur man fixar.

    Jag fastnade också i en massa länkar. Det tar ju aldrig slut om man börjar följa dem. Hur ska man tänka här?

    Vi ses i morgon1 / Jonas

    SvaraRadera