24 februari 2011

Photostory-digital resurs

Förra veckan testade jag WIX. Jag skapade en digital resurssida för Photostory. Jag tycker att Wix fungerade riktigt bra, men det hade sina begränsningar. Jag fick inte riktigt till det med vissa bitar.

Nåväl, som första försök är jag nöjd. Välkommen in och titta på
PHOTOSTORY-digital resurs på nätet och kom gärna med synpunkter. Jag har utgått från länkarna och filmerna som vi fått från Lasse och Måns. Tack för det! Det sparade mycket tid!
/Marcus

4 kommentarer:

  1. Snyggt Marcus!

    Det här en sida jag kan ha nytt av, en sida där mina kollegor kan jobba med Photostory på egen hand! Tack för det!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra sida! Perfekt överblick.

    SvaraRadera
  3. Du är ju redan en webbdesigner!Helt klart en användbar sida!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Bra och överskådlig resurs. En bra ingång är ju att samla resurser andra gjort och strukturera dem på ett sätt som passar en själv.
    Kul att de gamla filmerna kom till användning!

    SvaraRadera