3 februari 2011

Tjingeling i huvudet!

Kan man nog säga...
Idag har jag producerat ett antal jingfilmer inför kommande redovisning. För det mesta går det bra att spela in, men tunghäftan kommer då och då. Det som stör mig med jingfilerna är att de tar lång tid att ladda upp dem. Det är svårt att göra det snabbt och effektivt, när man måste vänta...
Men, nu är det klart!
Weebly knorrade och krånglade en del med, men efter lite bökande och stökande med länkar som hamnade fel, hängde ihop, kom fel igen etc så löste det sig!
Tjingeling!
Nu ska jag ut och blåsa bort!

1 kommentar:

  1. Hej Marcus
    Härligt att du pumpar ut Jingfilmer – När får man länken till dina filmer/resurs? Jag kommer inte behöva undervisa fysiskt i klassrummet om jag kommer över dina instruktionsfilmer… :-)

    Bra Jobb!
    /Måns

    SvaraRadera