15 mars 2011

Alldeles för sent

När jag kom hem från arbetet idag kände jag inte alls för att sitta framför datorn. Det blev alldeles för mycket under helgen. Men efter en stund drogs jag mot den. Jag kan ju börja med att fixa iordning några knappar, bilder, överrullningsbilder och så vidare tänkte jag. Det var då lusten sköljde över mig. Timmarna gick och här sitter jag nu, alldeles för sent. Men kul var det och frustrerande samtidigt. Filer la sig fel och det blev konflikter mellan länkarna. Jag löste konflikterna och nu är embryot till sidan klar. Men den kommer förmodligen att ändra form med tiden. Nästa stora moment blir att försöka infoga en Flashfilm på sidan. Får inte öppna Flash nu för då sitter jag här tills det är dags att gå till jobbet.
/Marcus

2 kommentarer:

  1. Kul att se ditt arbete! Du gör det som jag också tänkte göra. Jag kommer dock inte jobba i Dreamweaver då jag inte har programmet eller känner att jag har tiden att lära mig dit just nu (men man vet aldrig). Imorgon sätter jag igång!

    SvaraRadera
  2. Tack Tomas! Det är roligt att vara igång med resursen. "Förebilden" låg liksom ivägen för vidare tankar. Skönt att den är klar. Kollade på din webbresurs och tycker att du har ett bra upplägg. Post-lapparna är en bra idé. Själv har jag haft en trög dag idag och inte fått mycket gjort. Grabben skadade foten idag, så jag fick pyssla om honom. FIFA 11 och Photoshoppande är bättre än Ipren./Marcus

    SvaraRadera